ارتباطاتارزیابی جایگاه ارتباطات در برنامه های چهارم تا ششم توسعه ایران [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 39-51]
ارتباطاتتاثیر استفاده از شبکههای اجتماعی بر تغییرات فرهنگی با تاکید بر سبک زندگی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 71-86]
ارتباطاتطراحی مدل راهبردی ارتباطات اثربخش بین خانواده و مدرسه [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 87-103]
ارتباطات درون خانوادگیتحلیل جامعه شناختی افول ارتباطات درون خانوادگی و عود در اعتیاد (شهر گرگان سال 1400-1401) [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 33-50]
ارتباطات کلامی و غیر کلامیتحلیل محتوای سبک بازیگری مهدی فخیم زاده در دو سریال خواب و بیدار و فوق سری [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 63-78]
ارتباط غیرکلامیبررسی کنشهای گفتاری توئیتهای حاوی ایموجی براساس نظریۀ سرل [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 95-103]
ارزش ها و نگرش هاتغییرات فرهنگی و تحول خانواده معاصر با تاکید بر ازدواج و فرزند آوری [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 7-22]
ارزش های خانوادگیتغییرات فرهنگی و تحول خانواده معاصر با تاکید بر ازدواج و فرزند آوری [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 7-22]
ارزشهای زنانرسانه ملی و تاثیر آن بر ارزش ها و کنش های زنان در جامعه (مورد مطالعه : زنان ساکن در سه منطقه تهران) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 21-32]
ارزشهای نسلیتاثیر مصرف رسانه های جمعی جدید بر ارزشهای نسلی (مورد مطالعه: جوانان 32- 18 ساله شهر تهران) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 81-94]
ارزش و ایدئولوژی و متافیزیکهوش مصنوعی و استعارۀ فرانکنشتاین: رویارویی فلسفۀ نوین علوم اجتماعی با صورتبندی جدید مسئلۀ ارزشگذاری [دوره 3، شماره 4، 1402]
از خود بیگانگی فرهنگینقش فناوریهای نوین ارتباطی در ازخودبیگانگی فرهنگی [دوره 3، شماره 3، 1402]
ازدواجتغییرات فرهنگی و تحول خانواده معاصر با تاکید بر ازدواج و فرزند آوری [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 7-22]
استان بوشهرالگوی مطلوب اثرگذاری رسانههای جمعی بر توسعه صنعت نفت و گاز در استان بوشهر [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 19-32]
اعتمادواکاوی تأثیر فرهنگ پاسخگویی کارکنان هلال احمر بر اعتماد مردم مناطق روستایی زلزله زده شهرستان ثلاث باباجانی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 83-96]
اعتیاد به اینترنتچشمانداز دینداری در سایه وابستگی به اینترنت [دوره 3، شماره 3، 1402]
افکار عمومیطرحواره های ذهنیت فعالین ایرانی درباره مساله راهبردی فلسطین [دوره 3، شماره 4، 1402]
انتخابات ریاست جمهورینشانهشناسی مستندهای تبلیغاتی نامزدهای پیروز انتخاباتی بررسی موردی دورههای نهم تا دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری ایران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 49-72]
ایرانفرا تحلیل مطالعات مسائل اجتماعی در سینمای ایران پس از انقلاب اسلامی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 73-86]
ایراننقش مصرف رسانهای و پایگاه اقتصادی- اجتماعی در نگرش کارکنان ادارات به میزان شیوع فرهنگ فساد اداری [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 77-93]
اینستاگرامرابطه بین استفاده از اینستاگرام و مدیریت بدن زنان شهر تهران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 23-38]
اینستاگرامرابطه استفاده از اینستاگرام با میزان نشاط اجتماعی جوانان تهرانی در نیمه دوم سال 1399 [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 87-98]
اینستاگرامنمودهای مصرفگرایی تمایزطلبانه و نمایشی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 69-86]
اینستاگرامگفتمان شناسی فرهنگی-اجتماعی زنان در اینستگرام (جایگاه خواستههای مادران) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 69-81]
ب
بارتروایتگری قتل های سریالی در فیلم های سینمایی ایرانی (مطالعه موردی فیلم های سینمایی عنکبوت و طلاخون) [(مقالات آماده انتشار)]
بازتابرهیافت آپاراتوس در بازتاب و شکلدهی جامعه مخاطب سینمای ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 81-94]
بازسازی معنایی فرهنگفقربازسازی معنایی فرهنگ فقر زنان سرپرست خانواده [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 41-54]
بازنمایی واقعیتجهت گیری اخلاقی و ابعاد اجتماعی، فرهنگی فیلم های سینمایی پرمخاطب دهه های 80 و 90 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 39-49]
بازیگرتحلیل محتوای سبک بازیگری مهدی فخیم زاده در دو سریال خواب و بیدار و فوق سری [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 63-78]
بازیگران رسانهالگوی مطلوب اثرگذاری رسانههای جمعی بر توسعه صنعت نفت و گاز در استان بوشهر [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 19-32]
باورهای جنسیتینقش سبکهای تربیتی خانواده در فرهنگ شهروندی ( مورد مطالعه: شهروندان استان لرستان) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 31-47]
باورهای دینیجهت گیری اخلاقی و ابعاد اجتماعی، فرهنگی فیلم های سینمایی پرمخاطب دهه های 80 و 90 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 39-49]
برنامه توسعهارزیابی جایگاه ارتباطات در برنامه های چهارم تا ششم توسعه ایران [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 39-51]
بیبیسی فارسیبررسی تطبیقی بازتاب خبری جنگ روسیه و اوکراین در شبکه خبر جمهوری اسلامی ایران و بی بی سی فارسی [دوره 3، شماره 3، 1402]
بیدادی شایستگیکنکاشی در پایین بودن فرهنگ کار در بین جوانان- در جستجوی یک نظریه [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 51-63]
بیعدالتی سیاسی- اجتماعیکنکاشی در پایین بودن فرهنگ کار در بین جوانان- در جستجوی یک نظریه [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 51-63]
پ
پاسخگوییواکاوی تأثیر فرهنگ پاسخگویی کارکنان هلال احمر بر اعتماد مردم مناطق روستایی زلزله زده شهرستان ثلاث باباجانی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 83-96]
پایگاه اقتصادی اجتماعینقش مصرف رسانهای و پایگاه اقتصادی- اجتماعی در نگرش کارکنان ادارات به میزان شیوع فرهنگ فساد اداری [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 77-93]
پایگاه اقتصادی- اجتماعیخوانش جامعهشناختی تأثیر مصرف رسانهای بر سبک زندگی (با تأکید بر نقش پایگاه اقتصادی- اجتماعی) [(مقالات آماده انتشار)]
پخش تلویزیونهوش مصنوعی و ارائه الگوی بهینه مدیریت پخش سیما [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 55-69]
پلتفرمهوش مصنوعی و استعارۀ فرانکنشتاین: رویارویی فلسفۀ نوین علوم اجتماعی با صورتبندی جدید مسئلۀ ارزشگذاری [دوره 3، شماره 4، 1402]
ت
تبادل اجتماعیتحلیلی بر شیوه همسرگزینی با تأکید بر روند تحول معیارهای گزینش همسر (مطالعه موردی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان پردیس خواهران فاطمه زهرا س) [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 65-76]
تبلیغات سیاسینشانهشناسی مستندهای تبلیغاتی نامزدهای پیروز انتخاباتی بررسی موردی دورههای نهم تا دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری ایران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 49-72]
تبلیغ دینیراهبردهای استفاده از شبکه اجتماعی بومی برای تبلیغ دین [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 7-24]
تجارب معنویارائه مدل فرهنگ رفتار اخلاقی براساس تجارب معنوی و صفات شخصیتی با تعدیلگری عدالت ادراک شده [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 53-66]
تحلیل گفتمان پدامتحلیل گفتمان مناظره تلویزیونی در انتخابات دهم ریاستجمهوری اسلامی ایران (خردادماه1388) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 7-19]
تحلیل محتواتحلیل محتوای سبک بازیگری مهدی فخیم زاده در دو سریال خواب و بیدار و فوق سری [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 63-78]
تحلیل محتوابررسی تطبیقی بازتاب خبری جنگ روسیه و اوکراین در شبکه خبر جمهوری اسلامی ایران و بی بی سی فارسی [دوره 3، شماره 3، 1402]
تحلیل محتوا کیفیتحلیل محتوا برنامه های آموزشی رادیو سلامت با تکیه بر مدل تغییر رفتار مخاطبان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 53-65]
تحلیل محتویبررسی کارکرد ارتباطی کتاب های دانش آموزان – بررسی کار گروهی در محتوای کتابهای درسی دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1402]
تحلیل مضمونطرحواره های ذهنیت فعالین ایرانی درباره مساله راهبردی فلسطین [دوره 3، شماره 4، 1402]
ترکیبی)تاثیر سرمایه فرهنگی بر سبکهای جامعهپذیری (نرم، سخت و ترکیبی) والدین (موردمطالعه شهر کرمانشاه) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 67-80]
تروریسم دیجیتالمقابله با جرایم تروریستی در عصر دیجیتال؛ چالشها و راهبردها [دوره 3، شماره 3، 1402]
تعاملات خانوادگیبررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر ارتباطات کاربران متاهل در خانواده [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 37-51]
تعصببررسی نقش صداوسیما در انتشار تنوع فرهنگی (با تأکید بر توسعه مشارکتی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 33-45]
تغییرات فرهنگیتغییرات فرهنگی و تحول خانواده معاصر با تاکید بر ازدواج و فرزند آوری [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 7-22]
تغییرات فرهنگیتاثیر استفاده از شبکههای اجتماعی بر تغییرات فرهنگی با تاکید بر سبک زندگی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 71-86]
تغییر رفتارتحلیل محتوا برنامه های آموزشی رادیو سلامت با تکیه بر مدل تغییر رفتار مخاطبان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 53-65]
تفکر انتقادیبررسی رابطه سطح سواد رسانهای با تفکر انتقادی و مهارتهای اجتماعی در دانشجویان دانشگاه پیام نور بیرجند [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 21-30]
تکنوکراسیهمگرایی تناقض نمای نظارت الکترونیکی در برخورد تکنوکراسی و حریم خصوصی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 7-20]
توسعهالگوی مطلوب اثرگذاری رسانههای جمعی بر توسعه صنعت نفت و گاز در استان بوشهر [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 19-32]
توسعهارزیابی جایگاه ارتباطات در برنامه های چهارم تا ششم توسعه ایران [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 39-51]
توسعه مشارکتیبررسی نقش صداوسیما در انتشار تنوع فرهنگی (با تأکید بر توسعه مشارکتی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 33-45]
ث
ثلاث باباجانی. استان کرمانشاهواکاوی تأثیر فرهنگ پاسخگویی کارکنان هلال احمر بر اعتماد مردم مناطق روستایی زلزله زده شهرستان ثلاث باباجانی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 83-96]
ج
ج.ا. ایرانطرحواره های ذهنیت فعالین ایرانی درباره مساله راهبردی فلسطین [دوره 3، شماره 4، 1402]
جامعه پذیری جنسیتیتحلیلی بر رابطه هویت جنسیتی جوانان با استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 7-18]
جرایم تروریستیمقابله با جرایم تروریستی در عصر دیجیتال؛ چالشها و راهبردها [دوره 3، شماره 3، 1402]
جرایم دیجیتالمقابله با جرایم تروریستی در عصر دیجیتال؛ چالشها و راهبردها [دوره 3، شماره 3، 1402]
جرمروایتگری قتل های سریالی در فیلم های سینمایی ایرانی (مطالعه موردی فیلم های سینمایی عنکبوت و طلاخون) [(مقالات آماده انتشار)]
جنسیتجنسیت و مصرف رسانهای؛ مقایسه میزان مصرف رسانهها در میان زنان و مردان شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 7-20]
جنگ روسیه و اوکراینبررسی تطبیقی بازتاب خبری جنگ روسیه و اوکراین در شبکه خبر جمهوری اسلامی ایران و بی بی سی فارسی [دوره 3، شماره 3، 1402]
جهت گیری اخلاقیجهت گیری اخلاقی و ابعاد اجتماعی، فرهنگی فیلم های سینمایی پرمخاطب دهه های 80 و 90 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 39-49]
جهرممطالعه علمی رابطه استفاده از فضای مجازی و هویت دینی دانش آموزان دبیرستانی (مورد مطالعه : دانش آموزان دختر و پسر دبیرستانی متوسطه دوم شهر جهرم) [دوره 3، شماره 4، 1402]
جوانانرابطه استفاده از اینستاگرام با میزان نشاط اجتماعی جوانان تهرانی در نیمه دوم سال 1399 [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 87-98]
چالش اقتصادیبررسی نقش مدیریت کارکنان در بروز مشکلات اقتصادی رسانه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 107-119]
ح
حریم خصوصیهمگرایی تناقض نمای نظارت الکترونیکی در برخورد تکنوکراسی و حریم خصوصی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 7-20]
حقوق مادرگفتمان شناسی فرهنگی-اجتماعی زنان در اینستگرام (جایگاه خواستههای مادران) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 69-81]
خ
خانوادهتحلیل کیفی و کمی سبک زندگی خانواده دیجیتالی در شهر تهران(آینده پژوهی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 47-68]
خانوادهطراحی مدل راهبردی ارتباطات اثربخش بین خانواده و مدرسه [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 87-103]
خانواده دیجیتالیتحلیل کیفی و کمی سبک زندگی خانواده دیجیتالی در شهر تهران(آینده پژوهی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 47-68]
خبرگزاری شبستانبررسی میزان سواد رسانه ای و عوامل اجتماعی تعیین کننده آن در بین کارکنان خبرگزاری شبستان در سه استان خراسان شمالی / جنوبی و رضوی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 25-37]
خبرنگارانبررسی میزان سواد رسانه ای و عوامل اجتماعی تعیین کننده آن در بین کارکنان خبرگزاری شبستان در سه استان خراسان شمالی / جنوبی و رضوی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 25-37]
خراسان بزرگبررسی میزان سواد رسانه ای و عوامل اجتماعی تعیین کننده آن در بین کارکنان خبرگزاری شبستان در سه استان خراسان شمالی / جنوبی و رضوی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 25-37]
خشونت جنسیتاثیر استفاده از فضای مجازی بر خشونت در زوجین [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 97-106]
خشونت روانیتاثیر استفاده از فضای مجازی بر خشونت در زوجین [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 97-106]
خشونت فیزیکی و خشونت روانیتاثیر استفاده از فضای مجازی بر خشونت در زوجین [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 97-106]
خواستههای مادرگفتمان شناسی فرهنگی-اجتماعی زنان در اینستگرام (جایگاه خواستههای مادران) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 69-81]
دانش آموزانمطالعه علمی رابطه استفاده از فضای مجازی و هویت دینی دانش آموزان دبیرستانی (مورد مطالعه : دانش آموزان دختر و پسر دبیرستانی متوسطه دوم شهر جهرم) [دوره 3، شماره 4، 1402]
سواد رسانهایبررسی رابطه سطح سواد رسانهای با تفکر انتقادی و مهارتهای اجتماعی در دانشجویان دانشگاه پیام نور بیرجند [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 21-30]
سینمافرا تحلیل مطالعات مسائل اجتماعی در سینمای ایران پس از انقلاب اسلامی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 73-86]
سینمای اجتماعیجهت گیری اخلاقی و ابعاد اجتماعی، فرهنگی فیلم های سینمایی پرمخاطب دهه های 80 و 90 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 39-49]
سینمای ایرانرهیافت آپاراتوس در بازتاب و شکلدهی جامعه مخاطب سینمای ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 81-94]
ش
شبکه اجتماعیبررسی کنشهای گفتاری توئیتهای حاوی ایموجی براساس نظریۀ سرل [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 95-103]
شبکه اجتماعیالزامات طراحی شبکه اجتماعی مختص کودکان ویژه مخاطبان کانال تلویزیونی نهال [دوره 3، شماره 4، 1402]
شبکه اجتماعی بومیراهبردهای استفاده از شبکه اجتماعی بومی برای تبلیغ دین [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 7-24]
شبکه اجتماعی مجازیرابطه بین استفاده از اینستاگرام و مدیریت بدن زنان شهر تهران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 23-38]
شبکههای اجتماعیتاثیر استفاده از شبکههای اجتماعی بر تغییرات فرهنگی با تاکید بر سبک زندگی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 71-86]
شبکه های اجتماعیتحلیل جامعه شناختی اثرات مصرف شبکههای اجتماعی بر سلامت اجتماعی (مورد مطالعه: دختران دانش آموز پایه دهم شهر بیرجند) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 7-19]
شبکه های اجتماعیطراحی مدل تولید محتوای فرهنگی برای زنان در فضای مجازی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 7-26]
شبکه های اجتماعیمطالعه علمی رابطه استفاده از فضای مجازی و هویت دینی دانش آموزان دبیرستانی (مورد مطالعه : دانش آموزان دختر و پسر دبیرستانی متوسطه دوم شهر جهرم) [دوره 3، شماره 4، 1402]
شبکههای اجتماعی مجازیرابطه استفاده از اینستاگرام با میزان نشاط اجتماعی جوانان تهرانی در نیمه دوم سال 1399 [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 87-98]
شبکههای اجتماعی مجازیسیمای زنان ایرانی کاربر در چهار شبکه اجتماعی توئیتر، اینستاگرام، فیس بوک وتلگرام [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 55-68]
شبکه های اجتماعی مجازیتحلیلی بر رابطه هویت جنسیتی جوانان با استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 7-18]
شبکه های اجتماعی مجازیبررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر ارتباطات کاربران متاهل در خانواده [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 37-51]
شبکه های ارتباطیارائه الگوی مدیریت بازاریابی فرهنگی با رویکرد شبکه های ارتباطی [(مقالات آماده انتشار)]
شعاع دسترسیتحلیل جامعهشناختی عدالت توزیعی فرهنگ تحقیقی در شهر اراک 1399 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 79-96]
شکلدهیرهیافت آپاراتوس در بازتاب و شکلدهی جامعه مخاطب سینمای ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 81-94]
شهر تهرانرسانه ملی و تاثیر آن بر ارزش ها و کنش های زنان در جامعه (مورد مطالعه : زنان ساکن در سه منطقه تهران) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 21-32]
شهرهوشمندارزیابی جایگاه ارتباطات در برنامه های چهارم تا ششم توسعه ایران [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 39-51]
شهروندی محیطزیستیرابطه مصرف رسانهای و «توجه به منافع ملی» با شهروندی محیطزیستی ساکنان 18 سال به بالای شهر شیراز [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 39-54]
شیرازرابطه مصرف رسانهای و «توجه به منافع ملی» با شهروندی محیطزیستی ساکنان 18 سال به بالای شهر شیراز [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 39-54]
فضای مجازیمطالعه علمی رابطه استفاده از فضای مجازی و هویت دینی دانش آموزان دبیرستانی (مورد مطالعه : دانش آموزان دختر و پسر دبیرستانی متوسطه دوم شهر جهرم) [دوره 3، شماره 4، 1402]
کنش نوآورانهرسانه ملی و تاثیر آن بر ارزش ها و کنش های زنان در جامعه (مورد مطالعه : زنان ساکن در سه منطقه تهران) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 21-32]
کنش همنوایانهرسانه ملی و تاثیر آن بر ارزش ها و کنش های زنان در جامعه (مورد مطالعه : زنان ساکن در سه منطقه تهران) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 21-32]
کودکان کار و خیابانتحلیل نگرشهای فرهنگی خانواده در حوزهی آموزش کودکان کار و خیابان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 67-80]
گ
گرایش به تعلقات طایفهاینقش سبکهای تربیتی خانواده در فرهنگ شهروندی ( مورد مطالعه: شهروندان استان لرستان) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 31-47]
گریماسروایتگری قتل های سریالی در فیلم های سینمایی ایرانی (مطالعه موردی فیلم های سینمایی عنکبوت و طلاخون) [(مقالات آماده انتشار)]
گفتمانشناسیگفتمان شناسی فرهنگی-اجتماعی زنان در اینستگرام (جایگاه خواستههای مادران) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 69-81]
م
متغیرهای جمعیت شناختیخوانش جامعهشناختی تأثیر مصرف رسانهای بر سبک زندگی (با تأکید بر نقش پایگاه اقتصادی- اجتماعی) [(مقالات آماده انتشار)]
مثلث عشقتحلیلی بر شیوه همسرگزینی با تأکید بر روند تحول معیارهای گزینش همسر (مطالعه موردی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان پردیس خواهران فاطمه زهرا س) [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 65-76]
محرومیتبازسازی معنایی فرهنگ فقر زنان سرپرست خانواده [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 41-54]
محمود احمدی نژادتحلیل گفتمان مناظره تلویزیونی در انتخابات دهم ریاستجمهوری اسلامی ایران (خردادماه1388) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 7-19]
محیط زیسترابطه مصرف رسانهای و «توجه به منافع ملی» با شهروندی محیطزیستی ساکنان 18 سال به بالای شهر شیراز [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 39-54]
مخاطب شناسیتحلیل محتوا برنامه های آموزشی رادیو سلامت با تکیه بر مدل تغییر رفتار مخاطبان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 53-65]
مدرسهطراحی مدل راهبردی ارتباطات اثربخش بین خانواده و مدرسه [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 87-103]
مدیریتبررسی نقش مدیریت کارکنان در بروز مشکلات اقتصادی رسانه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 107-119]
مدیریتهوش مصنوعی و ارائه الگوی بهینه مدیریت پخش سیما [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 55-69]
مدیریت بازاریابیارائه الگوی مدیریت بازاریابی فرهنگی با رویکرد شبکه های ارتباطی [(مقالات آماده انتشار)]
مدیریت بدنرابطه بین استفاده از اینستاگرام و مدیریت بدن زنان شهر تهران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 23-38]
مدیریت پیامالزامات طراحی شبکه اجتماعی مختص کودکان ویژه مخاطبان کانال تلویزیونی نهال [دوره 3، شماره 4، 1402]
مرجعیت خبریعوامل مرتبط با مرجعیت خبری رسانه های داخلی و خارجی از دیدگاه مخاطبان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 117-130]
مردانجنسیت و مصرف رسانهای؛ مقایسه میزان مصرف رسانهها در میان زنان و مردان شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 7-20]
مسائل اجتماعیفرا تحلیل مطالعات مسائل اجتماعی در سینمای ایران پس از انقلاب اسلامی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 73-86]
مستندهای تبلیغاتینشانهشناسی مستندهای تبلیغاتی نامزدهای پیروز انتخاباتی بررسی موردی دورههای نهم تا دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری ایران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 49-72]
مصرف تمایزطلبانهنمودهای مصرفگرایی تمایزطلبانه و نمایشی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 69-86]
مصرف رسانهایجنسیت و مصرف رسانهای؛ مقایسه میزان مصرف رسانهها در میان زنان و مردان شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 7-20]
مصرف رسانهایرابطه مصرف رسانهای و «توجه به منافع ملی» با شهروندی محیطزیستی ساکنان 18 سال به بالای شهر شیراز [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 39-54]
مصرف رسانهای در فضای مجازیخوانش جامعهشناختی تأثیر مصرف رسانهای بر سبک زندگی (با تأکید بر نقش پایگاه اقتصادی- اجتماعی) [(مقالات آماده انتشار)]
مصرفگرایینمودهای مصرفگرایی تمایزطلبانه و نمایشی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 69-86]
مصرف نمایشینمودهای مصرفگرایی تمایزطلبانه و نمایشی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 69-86]
معلمان . شبکه های اجتماعیتاثیر شبکه های اجتماعی (فضای مجازی ) بر نشاط اجتماعی معلمان شهر تهران در سال (1399) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 87-100]
معیارهای گزینش همسرتحلیلی بر شیوه همسرگزینی با تأکید بر روند تحول معیارهای گزینش همسر (مطالعه موردی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان پردیس خواهران فاطمه زهرا س) [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 65-76]
منفعت عمومیتحلیل جامعهشناختی عدالت توزیعی فرهنگ تحقیقی در شهر اراک 1399 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 79-96]
مهارتهای اجتماعیبررسی رابطه سطح سواد رسانهای با تفکر انتقادی و مهارتهای اجتماعی در دانشجویان دانشگاه پیام نور بیرجند [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 21-30]
میرحسین موسویتحلیل گفتمان مناظره تلویزیونی در انتخابات دهم ریاستجمهوری اسلامی ایران (خردادماه1388) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 7-19]
میزان استفاده از رسانههاجنسیت و مصرف رسانهای؛ مقایسه میزان مصرف رسانهها در میان زنان و مردان شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 7-20]
میزان استفاده از شبکههاسیمای زنان ایرانی کاربر در چهار شبکه اجتماعی توئیتر، اینستاگرام، فیس بوک وتلگرام [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 55-68]
ن
ناصفرهمگرایی تناقض نمای نظارت الکترونیکی در برخورد تکنوکراسی و حریم خصوصی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 7-20]
نتنوگرافینمودهای مصرفگرایی تمایزطلبانه و نمایشی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 69-86]
نشاط اجتماعیرابطه استفاده از اینستاگرام با میزان نشاط اجتماعی جوانان تهرانی در نیمه دوم سال 1399 [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 87-98]
نشاط اجتماعیتاثیر شبکه های اجتماعی (فضای مجازی ) بر نشاط اجتماعی معلمان شهر تهران در سال (1399) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 87-100]
نشانهشناسینشانهشناسی مستندهای تبلیغاتی نامزدهای پیروز انتخاباتی بررسی موردی دورههای نهم تا دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری ایران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 49-72]
نظارت الکترونیکیهمگرایی تناقض نمای نظارت الکترونیکی در برخورد تکنوکراسی و حریم خصوصی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 7-20]
نظام جامع رسانه ایارزیابی جایگاه ارتباطات در برنامه های چهارم تا ششم توسعه ایران [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 39-51]
نظریه استحکامبررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر ارتباطات کاربران متاهل در خانواده [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 37-51]
نظریه ساختیابیبررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر ارتباطات کاربران متاهل در خانواده [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 37-51]
نظریه کاشتبررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر ارتباطات کاربران متاهل در خانواده [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 37-51]
نظریه های رسانه ایرسانه ملی و تاثیر آن بر ارزش ها و کنش های زنان در جامعه (مورد مطالعه : زنان ساکن در سه منطقه تهران) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 21-32]
نظم خودجوشهمگرایی تناقض نمای نظارت الکترونیکی در برخورد تکنوکراسی و حریم خصوصی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 7-20]
نقد اجتماعیجهت گیری اخلاقی و ابعاد اجتماعی، فرهنگی فیلم های سینمایی پرمخاطب دهه های 80 و 90 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 39-49]
نگرشهای فرهنگیتحلیل نگرشهای فرهنگی خانواده در حوزهی آموزش کودکان کار و خیابان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 67-80]
نوع استفاده از شبکههاسیمای زنان ایرانی کاربر در چهار شبکه اجتماعی توئیتر، اینستاگرام، فیس بوک وتلگرام [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 55-68]
نیاز فرهنگیتحلیل جامعهشناختی عدالت توزیعی فرهنگ تحقیقی در شهر اراک 1399 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 79-96]
نیازهای مکملتحلیلی بر شیوه همسرگزینی با تأکید بر روند تحول معیارهای گزینش همسر (مطالعه موردی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان پردیس خواهران فاطمه زهرا س) [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 65-76]
و
وابستگی به اینترنتچشمانداز دینداری در سایه وابستگی به اینترنت [دوره 3، شماره 3، 1402]
واژگان کلیدی: سواد رسانهایبررسی میزان سواد رسانه ای و عوامل اجتماعی تعیین کننده آن در بین کارکنان خبرگزاری شبستان در سه استان خراسان شمالی / جنوبی و رضوی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 25-37]
واژگان کلیدی: مناظرات انتخابات دهمتحلیل گفتمان مناظره تلویزیونی در انتخابات دهم ریاستجمهوری اسلامی ایران (خردادماه1388) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 7-19]
والدینتاثیر سرمایه فرهنگی بر سبکهای جامعهپذیری (نرم، سخت و ترکیبی) والدین (موردمطالعه شهر کرمانشاه) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 67-80]
ه
هلال احمرواکاوی تأثیر فرهنگ پاسخگویی کارکنان هلال احمر بر اعتماد مردم مناطق روستایی زلزله زده شهرستان ثلاث باباجانی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 83-96]
هوش مصنوعیهوش مصنوعی و ارائه الگوی بهینه مدیریت پخش سیما [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 55-69]
هوش مصنوعیهوش مصنوعی و استعارۀ فرانکنشتاین: رویارویی فلسفۀ نوین علوم اجتماعی با صورتبندی جدید مسئلۀ ارزشگذاری [دوره 3، شماره 4، 1402]
هویت جنسیتیتحلیلی بر رابطه هویت جنسیتی جوانان با استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 7-18]
هویت دینیمطالعه علمی رابطه استفاده از فضای مجازی و هویت دینی دانش آموزان دبیرستانی (مورد مطالعه : دانش آموزان دختر و پسر دبیرستانی متوسطه دوم شهر جهرم) [دوره 3، شماره 4، 1402]
ی
یادگیری ماشینیهوش مصنوعی و ارائه الگوی بهینه مدیریت پخش سیما [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 55-69]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد